Atomy'i Tanıyalım
Müşteri Memnuniyetini Aşarak Müşteri Başarısına Ulaşmak
Atomy 1 Haziran 2009’da Han-Gill Park tarafından kuruldu.
Dünya genelinde 590 çeşit ürüne, yaklaşık 15 milyon üyeye, 650 çalışanla Amerika, Asya ve Avrupa’da olmak üzere toplam 27 şube ve Kore’de bir merkeze sahiptir.
Atomy, 2021 yılında Türkiye ofisini açmış ve hem üye sayısıyla hem de ürün çeşitliliğiyle büyümeye devam etmektedir.
Yükselen başarı
İade Oranı
2009 yılında kurulan Atomy, Aralık 2023 itibarıyla Güney Kore dahil 27 farklı bölgede doğrudan satış yapan bir network marketing şirketidir. Kurulduğu günden bu yana Kurucu Yönetim Kurulu Başkanı Han Gill Park’ın mutlak kalite mutlak fiyat ilkelerine sıkı sıkıya bağlı kalarak tüketici odaklı network pazarlaması gerçekleştirerek hızla büyümektedir. Ayrıca, müşteri başarısını kurumsal hedefimiz olarak benimseyerek, yenilikçi düşünceye ve ilke odaklılık, ortak büyüme ve paylaşmaya dayalı bir kurum kültürüne odaklanarak sürdürülebilir büyümenin temellerini sağlamlaştırıyoruz.
Atomy, tüketici odaklı bir network marketing stratejisi kullanır. Kaliteli ve uygun fiyatlı ürünleri daha uygun fiyatlara seçip, büyük mağazalar, indirimli mağazalar, evden alışveriş ağları ve online alışveriş ile rekabet edebilecek dağıtım kanallarından satıyoruz. Başka bir deyişle, müşterilerimizin faydalanması için diğer kanallar aracılığıyla dağıtılan benzer ürünlerden daha rekabetçi kalite ve fiyatlara sahip ürünler buluruz. Bu stratejiyle, nihai hedefimiz olan “Müşteri Memnuniyetinin de ötesinde Müşteri Başarısını gerçekleştirme” hedefine ulaşmayı taahhüt ediyoruz.
Yönetim Hedeflerimiz
Müşteri Başarısı
Müşteriler, Atomy için bir araç değil, nihai bir amaçtır. Atomy’nin müşterilerimize yönelik düşünce yapısını en iyi şekilde “İnek mi besleyelim, bebek mi besleyelim?” felsefesi yansıtır.
İnsanların ineği tercih etmesinin nedeni inekleri sevmeleri değil, süt elde etmek istemeleridir. Ancak bir ebeveyn bebeğine bakarken bunu bebeğin refahı için yapar ve karşılığında bir şey beklemez.
Aynı şekilde, müşterilerimizi memnun etmenin ötesine geçerek onların kendi iyilikleri için başarılı olmalarına yardımcı olmayı umuyoruz. Onların, hem tüketici hem de işletme sahipleri olarak Atomy ile başarıya ulaşmalarını istiyoruz.
Dağıtım Merkezi
Atomy, dünya çapında bir dağıtım merkezi yani bir dağıtım ağının merkezi birimi olmayı hedefler.
Atomy, bu hedefe ulaşmak için dünya genelindeki üreticiler ve tüketiciler arasında doğrudan ve etkili bir bağlantı kurarak rekabet avantajı yaratmaktadır.
Global Tedarik Global Satış (GSGS) stratejimiz, Mutlak Kalite Mutlak Fiyat standardımızı karşılayan yüksek kaliteli ürünler aramamıza ve bunları global olarak tüketicilere sunmamıza yardımcı olacaktır.
Öncü Şirket
Atomy, bir Öncü Şirket, yani en iyinin en iyisi olmayı hedefliyor. “Dürüstlük ve İyilik En İyi Stratejidir” ifadesi kurumsal değerlerimizi tanımlayan bir felsefedir.
Kaliteli ürünleri makul fiyatlarla sunan çalışanlarımızın her zaman üyelerimize karşı dürüst ve sadık olmalarını istiyor, vicdani ve ahlaki standartları esas alarak katma değer üretecek yaratıcı bireyler yetiştirmek için programlar geliştirmeye devam ediyoruz.
Zamanda Yolculuk
Atomy Tarihçesi
Başlangıçtan bu yana önemli kilometre taşlarımız.

İlk Adım
Network Marketing dünyasında yeni bir sayfa açıldı.
Atomy Co., Ltd (Kore) kuruldu.
Sun Bio Tech (şimdiki adıyla Kolmar BNH) ile imzalanan Ürün Tedarik Anlaşması

Global Bir Şirketin Yolunu Açıyoruz
Atomy’nin 1. global bölge ofisi açıldı – Atomy USA (Seattle)

Global Bir Şirket
Atomy Japan (Tokyo) ve Atomy Canada (Vancouver) açıldı.
Atomy’nin Essence ürünü IR52 Jang Young-shil Ödülünü aldı

Tüketici merkezli dağıtımda yeni dönem başlıyor
Toplam küresel üyeler: 1,45 milyondan fazla
Kore endüstrisinde 1 numara)

Bridgehead Çin pazarına açıldı
Atomy Tayvan (Kaohsiung) açıldı

Güneydoğu Asya'nın ekonomik eksenine girdi
Atomy Singapur (Singapur) açıldı

Güneydoğu Asya pazarının güçlenmesi
Atomy Kamboçya (Phnom Penh), Atomy Filipinler (Manila),
Atomy Malezya (Kuala Lumpur) açıldı

Absolute’u piyasaya sürerek ulaşılabilir lüks cilt bakım bilimini mükemmelleştiriyor
Atomy’nin Absolute Cell Active Skincare Seti KOBİ ve Başlangıç Şirketleri Bakanlığı’ndan Bakanlık Ödülü aldı.
İletişimde SPARK TASARIM ÖDÜLLERİ 2017’de bronz ödül (Paket Tasarım Kimliği) aldı
İlk Orta Amerika Bölge Ofisi açıldı.
Atomy Meksika (Mexico City) ve Atomy Tayland (Bangkok) açıldı.
71. Çin Cumhuriyeti Öne Çıkan CEO Ödülü’ne layık görüldü
Atomy Love Run etkinliği (maraton bağış toplama etkinliği)

Global bir şirket oluyoruz
Atomy Avustralya (Melbourne), Atomy Endonezya (Jakarta), Atomy Rusya (Moskova) açıldı.
Atomy Malezya Süper Marka Ödülü’nü aldı

Mutlak Kalite, Mutlak Fiyat sloganı ile ulaşılabilir lüks ürünler sağlıyor
Atomy HemoHIM’in birikmiş satışları 1 trilyon KRW’ye ulaştı.
5 yıl üst üste yıllık 100 milyar KRW satışla sektörde 1 numara oldu.
Sektörde akredite CCM sertifikasına sahip ilk şirket.
Tüketici Merkezli Yönetim (CCM) sertifikasını alarak tüketici merkezli bir network marketing şirketi olduğu resmi olarak tanındı
Doğrudan satış sektöründe 100 milyon dolar Export Tower Ödülü alan ilk şirket.

Dünyanın en büyük pazarına giriş
Atomy Çin (Yantai), Atomy Kolombiya (Bogota),
Atomy Hong Kong (Kowloon) ve Atomy India(Gurugram) açıldı.
Absolute CellActive Skincare ile IR52 Jang Young-shil Ödülü aldı.
Brand Tower Kulesi Ödülü aldı

Avrupa pazarını hedef alan Atomy, global genişlemesini sürdürüyor.
22’den fazla bölge ofisi kurdu: Atomy Yeni Zelanda (Auckland), Atomy Türkiye (İstanbul), Atomy Birleşik Krallık (Guildford), Atomy Kazakistan (Almatı), Atomy Kırgızistan (Bişkek)
Fikri Mülkiyet Ofisi tarafından verilen Kral Sejong Büyük Ödülünü Kazandı (Absolute Cellactive Skin Care)
Yurt dışı satışlar yurt içi satışları aştı Global satışlar 2 trilyon wonu aştı.
300 milyon dolar Export Tower Ödülü
Atomy, sektördeki CCM (Tüketici Merkezli Yönetim) sertifikası alan tek şirket oldu.
Atomy, Kore’de “Çalışılacak İyi Şirket” ödülünü kazandı.

İlk 10 küresel doğrudan satış şirketi arasında yer aldı
Kore ağ pazarlama endüstrisinde Tüketici Merkezli Yönetim (CCM) için Mükemmellik Ödülü alan ilk şirket oldu.
GPTW ‘Asya’da Çalışılacak En İyi Şirketler’de 2. oldu
Brezilya (Sao Paulo), Moğolistan (Ulan Batur) ve Özbekistan’da (Taşkent) şubeler açıldı.

ESG Raporu ile Kore Ticaret, Sanayi ve Enerji Bakanlığı Ödülünü aldı
Sektörün ilk kurumsal sürdürülebilirlik raporunu yayınladı ve Kore Ticaret, Sanayi ve Enerji Bakanlığı Ödülü’nü aldı
Avrupa pazarında güçlenen küresel iş Atomy Avrupa (Eschborn) açıldı.
Yantai Kore-Çin Sanayi Kompleksi’nde Atomy Çin Marka Merkezi’nin inşaatına başlandı.